Dag vijf - Reisverslag uit Hirado, Japan van Marianne Bootsman - WaarBenJij.nu Dag vijf - Reisverslag uit Hirado, Japan van Marianne Bootsman - WaarBenJij.nu

Dag vijf

Blijf op de hoogte en volg Marianne

05 April 2014 | Japan, Hirado

Vandaag heb ik weer vertaald op mijn stage. Het meeste wat ik gisteren had gedaan was al vertaald door een ander. Dus ze hebben vandaag doorgestreept welke stukken al gedaan waren (het meeste van wat ik al gedaan had dus, ik mooi veel tijd stoppen in iets wat achteraf gezien helemaal niet hoefde, maar goed). Dat inspreken waar ik het gisteren over had heb ik nog niet gedaan. Dat zal ik later wel moeten doen, ik zie wel.
Ook de matsuri ging niet door ivm regen. De temperatuur was ook meteen gekelderd. Vooral in mijn huisje is het erg koud. Ik zit nu op mijn pyjama met een vest en een poncho aan, en nog is het koud! Buiten is het minder koud, serieus. Het is nogal een oud gebouwtje waar veel wind in komt (ook al zit alles dicht). En mijn airco hoort ook als verwarming te werken, maar dat doet ie dus niet, dus die kan ik ook niet aanzetten om het wat behaaglijker te maken….
Nog even over de matsuri: als het morgen gestopt is met regenen gaan we alsnog, dus fingers crossed….

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marianne

Stage Museum in Hirado-Japan

Actief sinds 29 Maart 2014
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 5987

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 25 Juni 2014

Hirado

Landen bezocht: