Dag drie - Reisverslag uit Hirado, Japan van Marianne Bootsman - WaarBenJij.nu Dag drie - Reisverslag uit Hirado, Japan van Marianne Bootsman - WaarBenJij.nu

Dag drie

Blijf op de hoogte en volg Marianne

03 April 2014 | Japan, Hirado

Ik ben vandaag bij het gemeentehuis geweest, waar ik kennis heb gemaakt met onder andere de burgemeester. Ook waren er twee reporters bij, die daarvan verslag gaan maken in de krant, vergezeld van een foto…Zodra ik daar meer van weet laat ik het wel weten. Nu heb ik iig de rest van de dag vrij. Morgen om 8.30 in het handelshuis zijn, waar ik dan echt zal beginnen met mijn stage.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marianne

Stage Museum in Hirado-Japan

Actief sinds 29 Maart 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 5989

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 25 Juni 2014

Hirado

Landen bezocht: