Dag negen - Reisverslag uit Hirado, Japan van Marianne Bootsman - WaarBenJij.nu Dag negen - Reisverslag uit Hirado, Japan van Marianne Bootsman - WaarBenJij.nu

Dag negen

Blijf op de hoogte en volg Marianne

09 April 2014 | Japan, Hirado

Vandaag een ‘klein’ rondje gelopen. Ben Hirado uitgelopen (met een omweg), over de Hirado brug, en toen doorgelopen tot ik geen zin meer had. Toen heb ik een bushalte gezocht, mensen die bij een kinderopvang werken gevraagd of die bus naar Hirado gaat, en een uur gewacht. Gelukkig had ik mijn e-reader mee! Toen ik terug was heb ik gezocht naar een postkantoor, waar ik enveloppen en een postzegel heb gekocht, zodat ik mijn oma een kaartje kan sturen (niks verklappen hoor!). Daarna wezen uiteten met Remco, een wandelaar (die maakt wandeltochten als een echte fanatiekeling zoals de hofreis http://nl.wikipedia.org/wiki/Hofreis) en iemand die als vrijwilliger rondleidingen geeft (de toeristen hoeven maar een klein bedrag te betalen, alleen voor de administratie). Pizza, een soort spaghetti, en een erge hete nasi (soort van) gegeten. Heel lekker.
Morgen mijn kaart posten en mogelijk een bootreisje ofzo maken. Misschien ga ik wel weer een wandeling maken, maar dan op Hirado zelf….
Maar goed, foto’s toegevoegd…

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marianne

Stage Museum in Hirado-Japan

Actief sinds 29 Maart 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 5958

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 25 Juni 2014

Hirado

Landen bezocht: